هتل های 5 ستاره استانبول
نوشته شده توسط : ازیتا

هتل آلبیناس استانبول

یکی از زیبا ترین هتلی که در استانبول وجود دارد،هتل آلبیناس استانبول است. این هتل یک هتل ۴ ستاره میباشد. این هتل واقع در مرکز استانبول است.نزدیکی آن به بازار آستارا و  مسجد”بلو” هم باعث جذب مسافران تور استانبول میباشد.این هتل با امکانات فوق لوکس و مدرن آماده ی میزبانی مهمانان عزیز است.

امکانات هتل آلبیناس استانبول:

این هتل ۲۸ اتاق دارد که همه آن ها مجهز به کولر، تلوزیون ال سی دی و مینی بار با افکت های رایگان است.تمامی اتاق ها دارای سرویس بهداشتی شخصی هستند.شما میتوانید در اتاق ها به اینترنت پرسرعت و رایگان وای فای متصل شوید و همچنین در اتاق شما یک ماهواره نصب شده است تا شما بتوانید برنامه موردعلاقه خود را از تلویزیون ببینید.همچنین یکی از ویژگی های خوب هتل آلبیناس استانبول این است که اگر شما بچه دارید و میخواهید به داخل شهر بروید میتوانید بچه تان را در اینجا بگذارید و آن ها از بچه هایتان مراقبت میکنند.(همچنین یک تلوزیون در لابی نیز وجود دارد.)

در این هتل یک رستوران و یک کافی شاپ وجود دارد شما مسافران تور استانبول میتوانید به کافه شاپ رفته و نوشیدنی موردعلاقه خود را سفارش داده یا اینکه به رستوران رفته و غذای موردعلاقه خود را سفارش بدهید و از ان لذت ببرید یا اینکه شما میتوانید با سفارش دادن به اتاقتان بروید و آن ها برایتان بیاورند.بیزینس سنتر این هتل به صورت ۲۴/۷ باز است.که شامل یک اتاق کنفرانس و پارکینگ رایگان میباشد.

 

هتل گرند گولسوی استانبول 

هتل گرند گولسوی استانبول در شهر استانبول واقع شده است.این هتل  4 ستاره در محله شاهزاده باشی قرار گرفته است و به تازگی بازسازی شده است. فاصله این هتل تا میدان تقسیم فقط ۱۰ دقیقه است.هتل گرند گلسوی استانبول دارای ۱۳۸ اتاق می باشد و ۲۴ ساعته آماده ارائه خدمات به گردشگران محترم تور استانبول می باشد.

امکانات هتل گرند گولسوی:

این هتل مجلل اقامت لوکسی را همراه با امکانات با کیفیت به مسافران خود ارائه میدهد.امکانات رفاهی هتل شامل ماساژ ، استخر روباز ، سونا ، سولاریوم ، استخر سر پوشیده ، استخر سرباز و سرپوشیده می باشد.همچنین علاقه مندان به بازیهای کامپیوتری می توانند در اتاق بازی، به انواع بازیهای کامپیوتری بپردازند. این هتل با داشتن فروشگاه های متعدد به خود میبالد. مسافران می توانند در فعالیت هایی نظیر سالن بیلیارد، سالن بدنسازی ،بولینگ شرکت کنند. مسافران تور استانبول می توانند در هتل گرند گولسوی اقامت خوشی را داشته باشند.


 

 

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:

تور استانبول تیر 95 

تور استانبول مرداد 95 

تور استانبول تابستان 95

تور استانبول ویژه تعطیلات تابستان 95



:: موضوعات مرتبط: توراستانبول , , 
:: برچسب‌ها:  , 
:: بازدید از این مطلب : 6
 
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 تير 1395 | نظرات (0)
 
 
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل وو استانبول

هتل وو استانبول هتلی 5 ستاره که در سال 2007 در فاصله 5 کیلومتری از دریای مرمره افتتاح شده است . از نظر امکانات بسیار ایده آل می باشد.این هتل نزدیک فرودگاه اتاتورک قرار دارد. این هتل در مجموع از 275 اتاق تشکیل شده است و ایستگاه مترو در چند قدمی این هتل می باشد. در نزدیکی هتل مرکز تجارت جهانی و مرکز نمایشگاهی CNR قرار گرفته دارد. این هتل تا مرکز شهر استانبول 16 کیلومتر فاصله دارد. مکان های دیدنی و تاریخی استانبول از جمله ایاصوفیه , کاخ توپکاپی و مسجد کبود 20 دقیقه با هتل فاصله دارد.

اتاق‌های هتل وو استانبول بسیار شیک و مجلل به همراه تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های خصوصی، تهویه‌ی مطبوع مجزا با پنل کنترل دیجیتال و گاوصندوق هستند حمام اختصاصی با وان و سشوار، خط تلفن مستقیم، اینترنت، مینی‌بار، سیستم گرمایش، چای/قهوه‌ساز و تخت دونفره یا کینگ‌سایز نیز از سایر امکانات اتاق های برای گردشگران تور استانبول می باشد.

امکانات هتل وو استانبول:

در این هتل کافه، آرایشگاه ، بار و رستوران،یک سالن کنفرانس با اینترنت بی‌سیم پرسرعت (با هزینه‌ی اضافی) نیز برای رفاه میهمانان وجود دارد مهمانان هتل وو استانبول می‌توانند از خدمات خشک‌شویی و سرو غذا در اتاق نیز با پرداخت هزینه‌ی اضافی استفاده کنند ، زمین بازی نیز در اختیار کودکان گذاشته می‌شود.اتومبیل کرایه نیز بنا به درخواست میهمانان، در اختیار آنان قرار خواهد گرفت. مسافران تور استانبول می‌توانند از امکانات رفاهی مانند استخر سرپوشیده با آب گرم، سونا، حمام ترکی و صندلی‌های حمام آفتاب هتل رایگان، و از بوفه‌ی کنار استخر و خدمات ماساژ با پرداخت هزینه‌ی اضافی استفاده کنند. باشگاه بدنسازی هتل نیز در اختیار علاقه‌مندان به ورزش است. 

مسافران تور استانبول با اقامت در این هتل سفر خوشی را سپری می کنند.

 

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:

تور استانبول تیر 95 

تور استانبول مرداد 95 

تور استانبول تابستان 95

تور استانبول ویژه تعطیلات تابستان 95





:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: مجلل ترین هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , لوکس ترین هتل های استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 37
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 تير 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: